جک5
® هـ-ـفـ-ـتـ سـنـ-ـگـ-       بـ-ـه خـــونـ-ـه کــوچـ-ـیـ ـکـ مـ ـنـ خـ-ـوشـ اومــ-ـدیــنـ-
موضوعات


آخرين مطالب


نويسندگان


معرفي سايت


بـ-ـه خـــونـ-ـه کــوچـ-ـیـ ـکـ مـ ـنـ خـ-ـوشـ اومــ-ـدیــنـ-


دوستان

  • جوک و داستان
  • نمکدون
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هـ-ـفـ-ـت سـنـ-ـگـ- و آدرس seven-stones.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • قالب وبلاگ



  • آمار و امكانات

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 29
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 29
    بازدید ماه : 142
    بازدید کل : 34925
    تعداد مطالب : 112
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1



    پيوند ها روزانه


    آرشيو مطالب


    تبليغات
    تاريخ: 24 / 11 / 1391برچسب:, نويسنده: کـ-ـوروشـ-
    بازديد: مرتبه

     دلم واسه اول دبستانم تنگ شده!

    که وقتی تنها یه گوشه حیات وایسادی !

    یه نفر میاد و بهت میگه : با من دوست میشی !؟

     

    عطسه گرامی، یا بیا یا برو!

    هیچ خبرداری که وقتی اون وسط گیر میکنی، قیافه آدم عین منگول ها میشه…؟؟

     

     

    نقش مامان من توی خونه = گوگل

    هرچی گم میشه ازش میپرسم بهم میگه کجاست …

    یه همچین مامان همه چی دونی دارم !

     

     

    ینی واقعاً تو روحِ اون معلمی

    که موقعِ روخونی میدید من دارم با بغل دستیم حرف میزنم،

    یهو میگفت اِدامش رو تو بخون…

     

     

    به بابام میگم : بابا میشه یه سوال ازت بکنم ؟؟

    میگه : همین الان یه سوالت رو کردی :)

    گفتم : خب بابا میشه ۲ تا سوال بکنم ؟؟

    میگه : دوِّمین سوالت رو هم کردی :) )

    گفتم : کِی ؟؟ :O

    گفت : الان :|

     

     


    میگم وقتی به زوج های عاشق میگن مرغ عشق

    لابد به زوج های مشکل دار هم میگن انگری بردز !

     

     

    تاحالا دقت کردین وقتی موبایلتون میوفته زمین

    سریع برش میدارین ببینین چیزیش شده یا نه

    ولی وقتی رفیقتون می خوره زمین هرهر بهش می خندین !

     

     

    پنجم دبستان که تیز هوشــان قبول شدم

    باید تو همون موقع که تو اوج بودم از دنیای درس خدافظی میکردم !

     

     

    هیشکی هم عاشقم نمی شه، حالا تنها می مونم به جهنم،

    می ترسم این همه کمالات و زیبایی هدر بره ! :|

     

     

    بابا گفتن ابــــروی کلفـــت مُده

    نه اینکه کل پیشونی رو ور دارن موکـــت کنی!

    والا با بعضی از این دخترا وقتی صحبت میکنم

    یه لحظه فکر میکنم دارم با کیوی صحبت میکنم…

    ابرو ساختن عرضش از اتوبان تهران کرج بیشتره لامصب :| :D

     

    لذت وقتی که یه بچه کوچیک دستاشو دراز میکنه سمتت ینی بغلم کن

    هیچی اندازه این حال نمیده به آدم

     

     

    اگه از زندگی کسی می ری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون

    حتی پوست تخمه هاتم جمع کنی با خودت ببری…



    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تبليغات